Консалтинг и юридические услуги

Консалтинг і юридичні послуги

Ви хочете зареєструвати ТОВ, ми допоможемо вам, наша юридична компанія спеціалізується на наданні послуг в області корпоративного, цивільного і трудового права. Ми працюємо для того, щоб заощадити Ваш час і дати Вам можливість заробляти гроші, а не витрачати його на черзі і оформлення численних паперів.

Юридичні послуги та консалтинг

У нас працюють висококваліфіковані фахівці, які швидко внесуть потрібні Вам зміни в установчі документи, оформлять зміну директора, зареєструють ТОВ, ПАТ або некомерційну організацію.

Так само оперативно ми вирішуємо питання по ліквідації підприємств, які вже не потрібні власнику.

Всі питання реєстрації фірм, внесення змін до установчих документів, надання юридичної адреси і багато інших питань ми вирішуємо швидко і якісно Для зручності наших клієнтів у нас працює кур’єрська служба. Завдяки цьому Вам не потрібно буде втрачати час на зайві поїздки в наші офіси. Все, що можливо, буде вирішено дистанційно. Наш кур’єр привезе і забере у Вас потрібні для роботи документи як з питання реєстрації фірми або зміни Генерального директора, так і по всіх інших питань.

Ми гарантуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта. Якщо Ви замовили виписку з Єдиного Державного Реєстру Юридичних Осіб – то можете бути впевнені, що вона буде отримана і доставлена ​​в чітко визначений термін. Якщо це послуга з реєстрації фірми – то ми гарантуємо, що всі процедури будуть пройдені в найстисліші терміни і без відмов в органі, що реєструє. І не має значення, яку фірму Ви вирішили зареєструвати. Це може бути і Товариство з обмеженою відповідальністю та акціонерне товариство і будь-яка громадська організація. У наших фахівців дуже великий досвід по реєстрації будь-яких організацій.

Найпопулярнішою формою реєстрованих в Україні організацій є товариство з обмеженою відповідальністю. Для його оформлення під ключ необхідно всього 2 тижні, що забезпечує простоту процедури, вигідну вартість і швидкий початок підприємницької діяльності.Реєстрація ТОВ вимагає наявності певних офіційних паперів, які надає засновник (-і) і керівник організації.

Для фізичних осіб:

  • копія паспорта; копія свідоцтва ІПН (якщо даний документ є в наявності); контактний телефон.

Для юридичних осіб – резидентів України:

  • свідоцтво про реєстрацію та установча документація (копія); свідоцтво про постановку на податковий облік (копія); лист Держкомстату про присвоєння кодів (копія); банківські реквізити; відомості про Генерального директора.

Для нерезидентів:

апостильовані копії установчої, а також підтверджує статус юрособи документації (виписка з торгового реєстру).

  1. Підготовка необхідної документації. В даний пакет входять:
    1. Статут,
    2. Договір про заснування;
    3. рішення про заснування, накази про призначення керівника і головного бухгалтера;
    4. заяву про перехід на ССО;
    5. уніфіковані форми для подачі в реєструючий орган;
    6. список входять в Товариство учасників.
  2. Реєстрація ТОВ в податковому органі. Реєстрація фірми в органах податкової служби супроводжується видачею наступної документації:
    1. свідоцтво про реєстрацію;
    2. виписка з Єдиного реєстру;
    3. свідоцтво ІПН;
    4. Статут з відміткою податкового органу.
  3. Виготовлення друку. Виготовлення однієї звичайної друку входить у вартість державної реєстрації ТОВ під ключ в Києві та інших містах України.
  4. Отримання додаткової документації про державну реєстрацію. Серед них:
    1. інформаційний лист з Укрстату;
    2. повідомлення з Фонду соціального страхування;
    3. повідомлення з територіального органу ПФ.

Порядок реєстрації ТОВ

Оформлення даної форми організації під ключ включає в себе проведення наступних процедур:

  • вибір режиму оподаткування та видів діяльності організації;
  • підбір офіційної адреси;
  • вибір назви фірми;
  • формування статутного капіталу;
  • підготовка Рішення про заснування фірми (якщо один засновник, якщо більш – Протоколу про створення юридичної особи);
  • підготовка Статуту;
  • оформлення Договору про заснування;
  • складання заяви на державну реєстрацію;
  • оплата державного мита;
  • складання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;
  • довіреність на надання інтересів в податкову службу;
  • звернення до податкової служби та отримання реєстраційної документації;
  • отримання кодів статистики;
  • виготовлення штампів і друку;
  • постановка на облік в державні фонди.

Реєстрація юридичної суб’єкта включає в себе кілька фаз

  1. Назва ТОВ: будь-яка компанія, що встає на облік в Україні, зобов’язана володіти повним фірмовим найменуванням українською мовою. У найменуванні ТОВ українською мовою не повинно бути іноземних термінів або абревіатур визначають організаційно-правову форму, ТОВ може мати коротку назву українською мовою, повне та скорочене найменування на іноземних мовах.
  2. Юридична адреса компанії – це адреса розташування стабільно діючих виконавчих установ. Для реєстрації ТОВ має бути поданий інформацію про юридичну адресу. Система законодавчих актів не вимагає підтвердження будь-яким чином цю інформацію при реєстрації. Але, як правило, теорія і практика – речі різні. Через недостовірної інформації про адресу зазвичай буває відмова в реєстрації ТОВ. Ви зменшите вірогідність відмови, приклавши гарантійний лист від власника. Отже, компанії потрібно юридична адреса. Де ж його взяти? Можна взяти в оренду офіс або купити необхідний пакет документів (придбати юридичну адресу), який буде складатися з договору на оренду, акта прийому-передачі будівлі / кімнати і копії свідоцтва про взяття на облік права власності, без ймовірності дійсного перебування за обумовленим адресою після реєстрації компанії. Якщо немає можливості через фінансові труднощі орендувати офіс, або за родом діяльності такої вам не потрібен, то є ймовірність реєстрації ТОВ на домашню адресу, за обов’язкової умови, що там же буде зареєстрований гендиректор.
  3. Статутний капітал: відповідно до системи законодавчих актів статутний капітал може бути внесений майном або коштами. Якщо статутний капітал записується майном, тоді потрібно оцінка такого майна.
    Для оцінки власності, буде потрібно вдатися за допомогою до незалежного оцінювача.
  4. Засновники / засновник: дієздатні, повнолітні громадяни України можуть бути засновниками ТОВ, а також іноземні громадяни. Засновником товариства може виступати і юридична особа, тільки не забувайте, що юридична особа, у вигляді одного учасника, бути єдиним засновником товариства не може.
  5. Генеральний директор або директор: генеральним директором (президентом, директором) ТОВ може бути обраний, наприклад, найманий працівник, а так само і один із засновників. Керівником компанією може бути не тільки громадянин України, а й іноземний громадянин. У разі, коли генеральний директор Вашої фірми іноземний громадянин, значить, йому необхідно отримати дозвіл на роботу.
  6. КВЕД і види діяльності ТОВ: то, як Ви висловіть види діяльності в статуті, буде залежати від вас. Однак в заяві, яка подається на реєстрацію, слід визначити конкретні види діяльності, що підбираються з класифікатора видів економічної діяльності скорочено – КВЕД.
  7. Тип оподаткування. Загальний: загальний режим оподаткування встановлюється за умовчанням – на підставі чинного законодавства сплачуються всі податки. При спрощеній системі оподаткування – юридична особа звільняється від сплати податків таких як: податок на прибуток підприємств, податок на майно підприємств, ПДВ.

Всі питання реєстрації фірм, внесення змін до установчих документів, надання юридичної адреси і багато інших питань ми вирішуємо швидко і якісно.

Адвокатське бюро «Соболь і партнери»

Поділитися на своїй сторінці соціальної мережі: